رکورد داران و بهترین ها
sina tv fun in internet
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

از ده امیاز به ما چقدر میدهید

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شبکه ی اجتماعی سینا و آدرس mnsic2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 386
:: کل نظرات : 26

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 42
:: بازدید هفته : 46
:: بازدید ماه : 319
:: بازدید سال : 1955
:: بازدید کلی : 85752
رکورد داران و بهترین ها


 

ايرانيان در گينس


از چند سال قبل ايرانيان هم نام‌شان در گينس ثبت شده است. نخستين كسي كه از ايران به گينس رفت علي دايي بود كه با 109 گل زده ملي ركورددار شد. بعد از دايي حسين رضازاده، قوي‌ترين مرد جهان شد و به‌عنوان كسي كه سنگين‌ترين وزنه جهان را جابه جا كرده است نامش وارد کتاب گينس شد. پس از اين 2نفر، انوشه انصاري هم با رفتن به فضا نخستين زني بود كه در يك سفر توريستي به فضا نامش در ميان ركورد‌داران ثبت شد ولي اين 3 نفر در رده ركورداراني هستند كه به‌صورت افتخاري وارد كتاب شده‌اند و در سال‌هاي آينده نام‌شان از كتاب حذف مي‌شود ولي 2 ايراني ديگر هم هستند كه تا زماني كه كسي ركوردشان را نزند در گينس مي‌مانند.

 





 
ركورد روپايي سرعتي
 


«مهدي حب درويش» فوتباليست جوان ايراني با شكستن ركورد روپايي سرعتي با توپ، نام خود را در كتاب ركوردهاي جهاني ثبت كرد. او در حضور نماينده گينس موفق شد در يك دقيقه 144 بار با توپ تنيس ركورد سرعتي روپايي را ثبت كند.  حب درويش براي اين ركورد سال‌ها وقت و پول صرف كرد و خودش در اين باره مي‌گويد:« ساعت 10ونيم صبح جمعه 25 دي ماه سال 90، تلاشم را براي ثبت ركورد آغاز كردم.  وقتي نماينده گينس گفت، اگر بتواني در يك دقيقه با توپ تنيس بيشتر از 60 تا روپايي بزني نامت در گينس ثبت خواهد شد. من قبلا اين كار را با انواع و اقسام اشيا امتحان كرده بودم و براي همين در مدت يك دقيقه، 144 تا روپايي زدم و نخستين ركورد گينسي‌ام را به دست آوردم. ركورد ديگري كه مي‌خواستم ثبت كنم، روپايي‌زدن استقامتي با توپ تنيس بود. سال 1999 يك ورزشكار لهستاني 5ساعت و 28 دقيقه بدون وقفه با توپ تنيس روپايي زد و نامش در كتاب گينس ثبت شد.

زدن ركورد اين ورزشكار برايم كار سختي نبود اما وقتي از نماينده گينس شنيدم نبايد حين اجرا، توپ با زانويم برخورد كند كمي غافلگير شدم براي اين‌كه نمي‌دانستم داوران اجازه استفاده از زانو را در اين ركورد نمي‌دهند. به هر حال ساعت حدود 12‌و‌نيم ظهربود كه تلاش براي شكستن اين ركورد را شروع‌كردم و حدود 2ساعت از روپايي زدنم گذشته بود، مي‌خواستم مقداري آب بنوشم كه توپ با زانويم برخورد كرد اما به كارم ادامه دادم تا اين‌كه 5 ساعت و 34 دقيقه به‌صورت مداوم و بدون استراحت روپايي زدم اما به دليل مناسب نبودن كفشم، انگشت شست پاي راستم ورم كرد و دچار خونريزي شد. براي اين‌كه سلامتم را حفظ كنم به پيشنهاد مربي‌ام كار را متوقف كردم البته مي‌دانستم كه ركورد ورزشكار لهستاني را شكسته‌ام. به دستور مربي‌ام ديگر روپايي نزدم ولي به دليل بدشانسي 2بار هنگام خوردن مايعات توپ با زانويم برخورد كرد. براي همين نماينده گينس فقط حكم موقت ركورد اولم را به من داد و قرار شد براي ركورد دوم با ديگر نماينده‌هاي گينس مشورت كند ولي در نهايت اين ركورد برايم ثبت نشد.»

 







 
طولاني‌ترين شنا در آب‌هاي آزاد
 


«محمدحسين كبادي»، شناگر هرمزگاني آخرين ايراني است كه نامش در کتاب گينس ثبت شد. او در مدت 85 روز و طي‌كردن مسير يك هزار و 100كيلومتر توانست اين ركورد جالب را بزند.او تمام مسير را به‌طور انفرادي و داخل يك محفظه فلزي طراحي شده از سوي متخصصان براي حفظ ايمني و جلوگيري از حملات و آسيب‌هاي احتمالي جانوران دريايي شنا كرده است.ركورد او از جمله طولاني‌ترين مسافت‌ها و ركوردهايي است كه در تاريخ رشته ورزشي شناي آب‌هاي آزاد در جهان به ثبت رسيده است و مهم‌ترين افتخار‌‌ي‌ است كه براي نخستين‌بار از سوي يك شناگر ايراني مسلمان و در حوزه خليج‌فارس به مرحله اجرا در آمده است.پيش از اين شناگري از كشور اتريش با طي مسافت 700 كيلومتر نام خود را در كتاب ركوردهاي جهاني گينس ثبت كرده بود.

 



 
افرادي كه ادعاي رفتن به كتاب ركورد‌ها را دارند
 


اين را هم بدانيد البته كساني هم هستند كه ادعاي رفتن نام‌شان به كتاب ركوردها را دارند ولي نمايندگان گينس ارزيابي دقيقي از كارشان ندارند و احتمالا موفق نخواهند بود.

 





 
ماهي صفت و ركورد اهداي كتاب
 


 حميد ماهي صفت،‌ كمدين مشهور كشور هم تا به حال 3ميليون جلد كتاب آموزش نماز به كودكان و نوجوانان اهدا كرده است ولي فعلا که در كتاب گينس يك اندونزيايي با ركورد 500هزار جلد كتاب ركوردار است.

 


 
شیر زنان ایرانی در گذر تاریخ

یوتاب : سردار زن ایرانی که خواهر آریوبرزن سردار نامدار ارتش شاهنشاهی داریوش سوم بوده است . وی درنبرد با اسکندر گجستک همراه آریوبرزن فرماندهی بخشی از ارتش را بر عهده داشته است او در کوههای بختیاری راه را بر اسکندر بست . ولی یک ایرانی راه را به اسکندر نشان داد و او از مسیر دیگری به ایران هجوم آورد . از او به عنوان شاه آتروپاتان ( آذربایجان ) در سالهای ٢٠ قبل از میلاد تا ٢٠ پس از میلاد نیز یادشده است . با اینهمه هم آریوبرزن و هم یوتاب در راه وطن کشته شدند و نامی جاوید از خود برجای گذاشتند .



آرتمیز : نخسیتن و تنها زن دریاسالار جهان تا به امروز . او به سال ۴٨٠ پیش از میلاد به مقام دریاسالاری ارتش شاهنشاهی خشیارشا رسید و در نبرد ایران و یونان ارتش شاهنشاهی ایران را از مرزهای دریایی هدایت می کرد . تاریخ نویسان یونان او را در زیبایی - برجستگی و متانت سرآمد همه زنان آن روزگار نامیده اند.آرتمیس نیز درست میباشد .



آتوسا : ملکه بیش از ٢٨ کشور آسیایی در زمان امپراتوری داریوش بزرگ . هرودوت پدر تاریخ از وی به نام شهبانوی داریوش بزرگ یاد کرده است و آتوسا را چندین بار در لشگرکشی ها داریوش یاور فکری و روحی
داریوش بزرگ دانسته است . چند نبرد و لشگر کشی مهم تاریخی ایران به گفته هرودوت به فرمان ملکه آتوسا صورت گرفته است .



آرتادخت : وزیر خزانه داری و امور مالی دولت ایران در زمان شاهنشاهی اردوان چهارم اشکانی . به گفته کتاب اشکانیان اثر دیاکونوف روسی خاور شناس بزرگ او مالیات ها را سامان بخشید و در اداره امور مالی خطایی مرتکب نشد و اقتصاد امپراتوری پارتیان را رونق بخشید .



آزرمی دخت : شاهنشاه زن ایرانی در سال ۶٣١ میلادی . او دختر خسرو پرویز بود که پس از" گشتاسب بنده" بر چندین کشور آسیایی پادشاهی کرد . آذرمیدخت سی و دومین پادشاه ساسانی بود . واژه این نام به چم ( معنی) پیر نشدنی و همیشه جوان است .



آذرآناهید : ملکه ملکه های امپراتوری ایران در زمان شاهنشاهی شاپور یکم بنیانگذار سلسله ساسانی . نام این ملکه بزرگ و اقدامات دولتی او در قلمرو ایران در کتیبه های کعبه زرتشت در استان فارس بارها آمده است و او را ستایش کرده است . ( ٢۵٢ ساسانیان )



پرین : بانوی دانشمند ایرانی . او دختر کیقباد بود که در سال ٩٢۴ یزدگردی هزاران برگ از نسخه های اوستا را به زبان پهلوی برای آیندگان از گوشه و کنار ممالک آریایی گردآوری نمود و یکبار کامل آنرا نوشت و نامش در تاریخ ایران زمین برای همیشه ثبت گردیده است . از او چند کتاب دیگر گزارش شده است که به احتمال زیاد در آتش سوزی های سپاه اسلام از میان رفته است .



زربانو : سردار جنگجوی ایرانی . دختر رستم و خواهر بانو گشسب . او در سوار کاری زبده بوده است که در نبردها دلاوری ها بسیاری از خود نشان داده است . تاریخ نام او را جنگجویی که آزاد کننده زال - آذربرزین و تخوار از زندان بوده است ثبت کرده .



فرخ رو : نام او به عنوان نخستین بانوی وزیر در تاریخ ایران ثبت شده است وی از طبقه عام کشوری به مقاموزیری امپراتوری ایران رسید .



کاساندان : پس از شاهنشاه ایران او نخسین شخصیت قدرتمند کشور ایران بوده است . کاساندان تحت نام ملکه٢٨ کشور آسیایی در کنار همسرش کورش بزرگ حکمرانی میکرده است . مورخین یونانی ( گزنفون ) از ویبا نیکی و بزرگ منشی یاد کرده است .



گردآفرید : یکی دیگر از پهلونان سرزمین ایران . تاریخ از او به عنوان دختر گژدهم یاد میکند که بالباسیمردانه با سهراب زور آزمایی کرد . فردوسی بزرگ از او به نام زنی جنگجو و دلیر از سرزمین پاکان یادمیکند .



آریاتس : یکی از سرداران مبارز هخامنشی ایران در سالهای پیش از میلاد . مورخین یونانی در چند جا نامیکوتاه از وی به میان آورده اند .



گردیه : بانوی جنگجوی ایرانی . او خواهر بهرام چوبینه بود . فردوسی بزرگ از او به عنوان هسمرخسروپرویز یاد کرده که در چند نبردها در کنار شاهنشاه قرار داشته است و دلاوری بسیاری از خود نشان دادهاست . ( ساسانی ٣۴٨ + شاهنامه فردوسی )٢٧۴



هلاله : پادشاه زن ایرانی که به گفته کتاب دینی و تاریخی بندهش ( ٣٩١ یشتها 1+274 یشتها 2)کیانیان بر اریکه شاهنشاهی ایران نشست . از او به عنوان هفتمین پادشاه کیانی یاد شده است که نامش را "همایچهر آزاد" ( همای وهمون ) نیز گفته اند . او مادر داراب بود و پس از "وهومن سپندداتان" بر تخت شاهنشاهیایران نشست . وی با زیبایی تمام سی سال پادشاه ایران بود و هیچ گزارشی مبنی بر بدکردار بودن وی و ثبتقوانین اشتباه و ظالمانه از وی به ثبت نرسیده است .



پوران دخت : شاهنشاه ایران در زمان ساسانی . وی زنی بود که بر بیش از ١٠ کشور آسیایی پادشاهی میکرد .او پس از اردشیر شیرویه به عنوان بیست و پنجمین پادشاه ساسانی بر اریکه شاهنشاهی ایران نشست و فرامانروایی نمود .



شیرین : شاهزاده ارمنی . ارمنستان یکی از شهرهای کوچک ایران بود و شاه ارمنستان زیرا نظر شاهنشاه ایران . خسرو پرویز و شیرن حماسه ای از خود ساختند که همیشه در تاریخ ماندگار ماند . شیرین از خسرو ۴ فرزند به نامهای نستور - شهریار - فرود و مردانشه بدنیا آورد که هر چهار فرزند وی در زندان کشته شدند .
پس او سر بر بالین ( جسد بی جان ) خسرو نهاند و با خوردن زهری عشق اش به خسرو را جاودانه ساخت و هردو جان باختند .



بانو گشنسب : دختر دیگر رستم – خواهر زربانوی دلیر . نام بانو گشسب جنگجو در برزونامه و بهمن نامه بسیار آمده است . یکی از مشهورترین حکایت های او نبرد سه گانه فرامرز – رستم و بانوگشسب است . او منظومه ای نیز به نام خود دارد که هم اکنون نسخه ای از آن در کتابخانه ملی پاریس و در کتابخانه ملی بریتانیاموجود است

برترین خودرو های دنیا

VOLVO  S60

خودروساز سوئدی ولوو که پیش تر به ساخت خودروهای اقتصادی و با دوام شهرت در نمایشگاه 2009 دیترویت خودروی کانسپت S60 را به نمایش گذاشت . این طراحی جدید نشان داد که خودروهای ولوو جعبه هایی روی 4 چرخ نخواهند بود . مهمترین فرق ظاهری این خودرو در مقایسه با دیگر محصولات ولوو افزوده شدن پیچیدگی طراحی آن است و دیگر از طراحی ساده خبری نیست .

از نظر ایمنی این خودرو در رده بهترینها قرار دارد و به صورت استانداد دارای سیستمهای ایمنی روز از جمله ABS+EBD  و ESP می باشد که به کمک تایرهای 19 اینچی ترمز گیری عالی را در بر دارد و این خودرو به صورت استاندارد مجهز به 8 کیسه هوا می باشد .

همچنین این خودرو از یک پیشرانه 4 سیلندر به حجم 1800 سی سی بهره می برد که این پیشرانه توربو دیزل در هر 100 کیلومتر 5 لیتر سوخت مصرف می کند .

 

گرد آوری و نوشته : بهزاد دژم پور

(نظرات یادتون نره )

 چند تا عکس فوق العاده زیبا از این خودروی عالی (حتما حتما ببینید)

 

بقیه عکسهای فوق العاده زیبا در ادامه مطلب حتما حتما ببینید  


 


ادامه مطلب
+ نوشته شده توسط بهزاد دژم پور در شنبه 3 اسفند1387 و ساعت 5:39 بعد از ظهر | 41 نظر

جاگوار CX-F

جاگوار CX-F یکی از نمونه های برتر در نمایشگاه2009 دیترویت بود . این خودرو پیش از رونمایی در دیترویت توانست جایزه خودرو نویسان مطبوعات دربریتانیا را به خود اختصاص دهد. این خودرو مدل بهینه سازی شده جاگوار XF است. بنابر اطلاعات ارائه شده در نمایشگاه این خودرو به مرحله تولید بسیار نزدیک است و از سال 2010 تولید آن آغاز می شود.

عمده تحول ایجاد شده در بخش داخلی آن به خوبی نمایان است داشبورد و جلو فرمان جدید همراه با فرمان یک تکه و شکل جدید کنسول که با XF کاملا متفاوت است از عمده تغییرات است .

در نمای بیرونی هم خبری از طراحی کلاسیک جگوار خبری نیست  طراحی این خودرو با آن  که سدان است ولی شباهت زیادی به یک کوپه دارد .

همچنین این خودرو از یک پیشرانه 8 سیلنر V  شکل بهره می برد که می تواند 420 اسب بخار نیرو تولید نماید همچنین از یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک نیز بهره می برد که این خودرو سدان لوکس را کاملا وحشی نشان می دهد که میتواند به راحتی به سرعت خیره کننده 289 کیلومتر بر ساعت نیز دست پیدا کند .

گرد آوری و نوشته : بهزاد دژم پور

(نظرات یادتون نره )

 چند تا عکس فوق العاده زیبا از این خودروی عالی (حتما حتما ببینید)

بقیه عکسهای فوق العاده زیبا در ادامه مطلب حتما حتما ببینید  


ادامه مطلب
+ نوشته شده توسط بهزاد دژم پور در چهارشنبه 16 بهمن1387 و ساعت 11:28 قبل از ظهر | 21 نظر

((C3 ((Pluriel Charleston

خودروی جدید سیتروئن شبیه و شاید به عبارت بهتر نسل جدید مدل 2cv6  سال 1981 این شرکت است بدنه این خودرو به صورت دو رنگ (ترکیبی از قرمز و مشکی ) عرضه می شود که از خودروهای دهه 1930 میلادی الگو برداری شده است . بر خلاف مدل 2cv6 , صندلی های c3 از چرم مشکی و فضای داخلی از پلاستیک تیره و قطعات کرومی فراوان تشکیل شده است.

این خودرو مانند خودروهای مدرن امروزی به سیستم ترمز ABS+EBD می باشد و سیستم کنترل پایداری خودرو ESP در صورت سفارش بر روی این خودرو قابل نصب می باشد . این خودرو دارای ایمنی از NCAP بوده و همچنین به صورت استاندارد دارای 4 عدد ایربگ (کیسه هوا) می باشد .

C3 در سه مدل ویژه و کانورتیبل و پیک آپ درنمایشگاه خودروی پاریس به نمایش گذاشته شد ودر اوایل و اواسط سال 2009 میلادی به خریداران تحویل داده خواهد شد .

    گرد آوری و نوشته : بهزاد دژم پور

(نظرات یادتون نره )

 

چند تا عکس فوق العاده زیبا از این خودروی جالب (حتما ببینید)

 

بقیه عکسهای  زیبا در ادامه مطلب حتما ببینید  


ادامه مطلب
+ نوشته شده توسط بهزاد دژم پور در شنبه 28 دی1387 و ساعت 2:42 بعد از ظهر | 17 نظر

Chevrolet - T-B

 این SUV جدید  شورلت با موتور  6 سیلندر V شکل به بازار می آید . این شورلت سرکش  با موتور 2/4 لیتری اش میتواند قدرت  عالی  285 اسب بخار را  در 6000 دور در دقیقه تولید کند.

شتاب 0 تا 100 این هیولا فقط 5/7 ثانیه میباشد و سرعت نهایی آن 205 کیلومتر در ساعت است . از لحاظ مصرف هم می توان این شورلت را با مصرف 14 لیتر در 100 کیلومتر را در سطح خوب  قرار داد که برای یک خودروی آمریکایی خوب می باشد. همچنین جعبه دنده این خودرو ۶ سرعته اتوماتیک است .

طول این خودرو 5 هزار و 10 میلی متر  و عرض آن 1 هزار و85 میلی متر و ارتفاعش 1 هزار و 859 میلی متر می باشد . این شورلت سرکش آمریکایی  با چرخهای 22 اینچی تنها 250 میلی متر از زمین فاصله دارد .

مشخصات ظاهری و فنی  این خودرو تمام مشخصه های یک  خودرو SUV  خانوادگی و اسپورت و بیابان نورد آمریکایی را دارا می باشد . قیمت این خودرو به 27 هزار دلار می رسد که معادل 25 میلیون 110 هزار تومان می باشد .

 

 گرد آوری و نوشته : بهزاد دژم پور

(نظرات یادتون نره )

 

چند تا عکس فوق العاده زیبا از این خودروی جذاب (حتما ببینید)

 

بقیه عکسهای  زیبا در ادامه مطلب حتما حتما ببینید  (زیباست)


ادامه مطلب
+ نوشته شده توسط بهزاد دژم پور در شنبه 21 دی1387 و ساعت 11:5 قبل از ظهر | 9 نظر

لندروور LR3

مدت ها گذشت تا مدل دیسکاوری جای خود را در میان SUV سواران باز کند . حالا که این اتفاق افتاده در خواست ها برای تولید جدید امان شرکت لندروور را برید  .LR3  یا همان دیسکاوری جدید نیز به بازار خواهد آمد .

خودرویی که با رنجروور مدل Disco  مقایسه می شود . دیسکاوری جدید 8/2 لیتر حجم موتور دارد و V6(شش سیلندر) آرایش یافته است .قدرت موتور این هیولا به 288 اسب بخار و گشتاورش معادل 324 پوند بر فوت می باشد . وزن این خودروی SUV در حالت کلی 3230 کیلوگرم است . و حداگکثر سرعتی را که با این غول می توان پیمود 190 کیلو متر بر ساعت است و شتاب این خودرو با توجه به وزن زیاد آن عالی است و شما می توانید در عرض 7/10 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برسید .

طراحی بی نظیر و زیبای این خودرو یکی دیگر از دلایل خرید SUV  سواران می باشد که این خودرو را از بقیه رقبا برتر کرده صندوق عقب این خودرو در حالت عادی گنجایش 500 لیتر بار دارد که در نوع خود بی نظیر می باشد . این خودرو به 8 کیسه هوا مجهز می باشد تا امنیت خوبی را برای  راننده و سرنشینان به ارمغان بیاورد .

 گرد آوری و نوشته : بهزاد دژم پور

(نظرات یادتون نره )

 

چند تا عکس فوق العاده زیبا از این خودروی جذاب (حتما ببینید)

بقیه عکسهای  زیبا در ادامه مطلب حتما حتما ببینید  (زیباست)


ادامه مطلب
+ نوشته شده توسط بهزاد دژم پور در دوشنبه 2 دی1387 و ساعت 3:58 بعد از ظهر | 15 نظر
از همه عزیزانی که به وبلاگ بنده حقیر قدم میزارن واقعا

 

به دلیل دیر کرد در مورد آپدیت ازشون معذرت می طلبم و

امیدوارم در ۱ تا ۲ روز آینده این مشکل رو حل کنم و

دوباره با مطالب  جدید در خدمت همه عزیزان باشم .

 

 

با تشکر از همه عزیزان

این ۲ تا عکس زیبا از بنز هم تقدیم عزیزان

+ نوشته شده توسط بهزاد دژم پور در شنبه 30 آذر1387 و ساعت 12:11 بعد از ظهر | 2 نظر

 

اسپایکر LM 85

شرکت اسپایکر که در آمستردام قرار دارد نمونه ای از مدل مسابقاتی لومان خود را برای تردد در شهر آماده و مورد بازنگری و تیونینگ مجدد قرار داده است . این مدل اختصاصی که LM85  نام دارد در تعداد محدود 24 دستگاه ساخته و تحویل خریداران می شود .

خودروی C8  لاویولتLM85  که موتور وسط است تنها دو صندلی داشته و قدرت 400 اسب بخاری آن که از موتور 4.2 لیتری  و 8 سیلندری بیرون می آید تنها دلیل خریداران برای خرید این ویرانگر زیبا نیست .

 خریداران این خودرو از طرف شرکت برای دیدن مسابقات لومان 2009  فرانسه دعوت می شوند و هزینه کل این دعوت به عهده شرکت اسپایکر می باشد .

همچنین این خودرو از گیربکس گترگ 6 دنده دستی بهره می برد و قدرت 400 اسب بخاری به چرخهای عقب منتقل می شود که از از طریق دیفرانسیل LSD ساخت شرکت کسلر  به زمین منتقل می شود . وظیفه نگه داشتن آن نیز به عهده سیستم ترمز ساخت AP Racing است که از کالیپر هایی با 6 پیستون بهره می برد .

 گرد آوری و نوشته : بهزاد دژم پور

(نظرات یادتون نره )

 

چند تا عکس فوق العاده زیبا از این خودروی جذاب (حتما ببینید)

بقیه عکسهای  زیبا در ادامه مطلب حتما ببینید  


ادامه مطلب
+ نوشته شده توسط بهزاد دژم پور در چهارشنبه 20 آذر1387 و ساعت 11:39 بعد از ظهر | 8 نظر

آستون مارتین One – 77

آستون مارتین اولین عکسهای رسمی را از آخرین محصول خود یعنی  One-77  که برای اولین بار در آگوست امسال معرفی شده بود منتشر کرد.

با توجه به آنچه در تیزر تبلیغاتی مشخص است One-77   نهایت بیان از یک آستون مارتین را با ترکیبی از تکنولوژی های مدرن و طراحی فوق العاده دور هم آورده تا یکی از جذاب ترین خودروهای جهان را شکل دهد.

پیشرانه مورد استفاده در این ابر خودرو از نوع 12 سیلندر خورجینی به حجم 7.3 لیتر است که بیشترین قدرت 700 اسب بخار تولید می کند و با چنین نیروی عظیمی مجوز دست یابی به حداکثر سرعت 360 کیلومتر در ساعت را در اختیار دارد .

بدنه مونوکوک آستون مارتین One-77   بر پایه فیبر کربن ساخته شده و دارای بهترین ضریب آیرو دینامیک ممکن (با توجه به تست های انجام شده در تونل باد) است .

همانطور که از اسم این خودرو بر می آید تنها 77 دستگاه از این خودروی زیبا ساخته خواهد شد و انتظار می رود که از سه ماهه چهارم سال 2009 میلادی تحویل خریداران شود .

 

گرد آوری و نوشته : بهزاد دژم پور

(نظرات یادتون نره )

چند تا عکس فوق العاده زیبا از این خودروی جذاب (حتما ببینید)

بقیه عکسهای فوتوشاپی در ادامه مطلب 

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده توسط بهزاد دژم پور در سه شنبه 12 آذر1387 و ساعت 8:8 بعد از ظهر | 9 نظر

پونتیاک G3

پونتیاک نیز خود را از قافله رو نمایی ها عقب نینداخت . این کوچک آمریکایی که با مصرف هر گالن یا 5/4 لیتر بنزین می تواند بیشتر از 48 کیلومتر حرکت کند قبلا در کانادا جواب خود را پس داده است .

پیشرانه این خودروی 5 در زیبا دقیقا 2362 سی سی حجم دارد . با این حجم اندک می تواند 158 اسب بخار نیرو را در 6000 دور در دقیقه تولید کند و به گشتاور 162 پوند بر فوتی در دور موتور 4000 هم برسد . شرکت مادر یعنی جنرال موتورز فروش مناسب این خودرو را در استرالیا تضمین کرده است .

پونتیاک جدید با وزن 1142 کیلو گرمی اش برای هر 4 چرخ از سیستم ترمز ABS + EBD   استفاده می کند .

 

گرد آوری و نوشته : بهزاد دژم پور

(نظرات یادتون نره )

 چند تا عکس فوق العاده زیبا از این خودروی عالی (حتما حتما ببینید)

بقیه عکسهای فوق العاده زیبا در ادامه مطلب حتما حتما ببینید  

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده توسط بهزاد دژم پور در سه شنبه 5 آذر1387 و ساعت 11:35 قبل از ظهر | 11 نظر

هوندا City

همانطور که از نام این خودرو بر می آید هدف هوندا فقط برای مصارف شهری می باشد .

از لحاظ فنی این خودرو قابلیت های هوندا Jazz  را به ارث برده  است . پیشرانه 4/1 لیتری ای خودرو با افزایش 12 اسب بخاری به 80 اسب بخار رسیده است . تمام سعی هوندا بر این بوده است که ظاهر و باطن این خودرو کاملا مطابق نیازهای شهری باشد.

این شرکت در حالی مدل سدان City  را راهی بازار می کندکه هنوز هم مدل هاچبک این خودرو فروش خوبی دارد .

 نهایت سرعت این خودرو 180 کیلومتر در ساعت است که این سرعت عجیب را وزن کم 1119 کیلو گرمی آن براورده کرده است .

هوندای جدید با باک 42 لیتری اش مجهز به سامانه ACE  با مهندسی پیشرفته سازگاری با محیط زیست است .

ABS+ABD  و ESP  را به تمام امکانات این خودرو اضافه کنید تا ببینید با چه خودروی ایمن و مطمئنی روبرو هستید .

حتما از راندن این خودرو برای مصارف شهری نهایت لذت را خواهید برد .

 

گرد آوری و نوشته : بهزاد دژم پور

(نظرات یادتون نره )

 چند تا عکس فوق العاده زیبا از این خودروی عالی (حتما حتما ببینید)


برترین کشود ها از نظر کار بر اینترنتی

جدول رتبه مناطق مختلف دنیا از نظر تعداد کاربر اینترنت

 


 


 برترین گوشی ها


2. اچ تی سی سن سیشن ایکس ال(HTC Sensation XL)
این مدل در واقع تکرار کننده موفقیت آن دسته از گوشی های جدید اچ تی سی است که اندازه بزرگی دارند و دارای هدفون های مخصوص به خود هستند. این گوشی دارای نمایشگر4/7 اینچی، بدنه آلومینیومی تک قسمتی و یک دوربین 8مگا پیکسلی است.


3. موتورلا رازر(Motorola Razr)
آنچه در خصوص این مدل موتورلا اهمیت دارد، این است که مدلی مخصوص قرن 21 است. یعنی مدل جدید رازر فوق العاده باریک است و فقط 7/7 میلی متر قطر دارد همچنین میزان حافظه و ویژگی های منحصر به فرد آن برای مولتی مدیا که موجب شده تا این مدل یکی از موفقیت های موتورلا محسوب شود.


4. نوکیا لومیا800 (Nokia Lumia 800)
از زمانی که نوکیا و مایکروسافت مشترکا همکاری می کنند، همگان منتظر ارائه گوشی تلفن همراهی هستند که تجارب هر دو شرکت را نشان دهد. اکنون این گوشی عرضه شده و نوکیا لومیا 800 نام دارد. طراحی هندست آن درواقع نشان دهنده اوج چند دهه پیشرفت آن است. جذابیت و کاربردی بودن و لذت بخش بودن از دیگر ویژگی های آن است.


5. سونی اریکسون ایکس پریا آرک اس( Sony Ericsson Xperia Arc S)
این گوشی دارای دوربین فوق العاده قوی و یک طراحی منحصربه فرد است و بدنه جذاب 8/7 میلی متری دارد. این در حالیست، از یک نمایشگر شفاف و همچنین طراحی مخصوص براویا برخوردار است. هر تصویری را که شما با دوربین 8/1 مگاپیکسلی می گیرد، می توانید درصفحه عریض و بزرگ این گوشی تماشا کنید.


6. بلک بری بولد 9900 (blackbBerry bold 9900)
شرکت بلک بری سال گذشته میلادی تعدادی گوشی تلفن همراه در انگلیس به فروش رساند و مدل بولد 9900 از موقعیت برجسته ای درمیان سایر مدل ها برخوردار بود. این گوشی فوق العاده باریک است و قطر آن 10/5میلی متر است ویژگی های برجسته آن این گوشی را هم از لحاظ تجای و هم از لحاظ برخورداری از تجارب لذت بخش، منحصر بفرد می سازد.


7. سامسونگ گالاکسی نکسوس(Samsung Galaxy Nexus)
این مدل سامسونگ درواقع یک هندست برجسته است صفحه 4/65 اینچی دارد و رزولوشن آن 720 در 1280 است همچنین این گوشی از لحاظ نرم افزاری بسیار قابل توجه است در واقع هماهنگی با نرم افزار گوگل و خدمات آن، موجب شده نکسوس به یک پکیج تأثیرگذار تبدیل شود.


8. اچ تی سی سن سیشن ایکس ای( HTC Sensation XE)
برند اچ تی سی خود را به عنوان یکی از برترین های بازار گوشی تلفن همراه ثابت کرده، عمر باطری آن طولانی است و اگرچه ظریف به نظر می رسد، اما صفحه 4/3اینچی دارد و همچنین دارای دوربین 8 مگاپیکسلی است.


9. اپل آیفون 4 اس(Apple iPhone 4S)
این مدل آیفون ازآنجا مورد توجه قرار گرفته که درست قبل از اینکه آیفون 5 سال آینده میلادی به بازار بیاید، فروش خوبی را به خود اختصاص است آیفون s4 در وقع یک هندست برجسته است همچنین درمقایسه با آیفون 4 معمولی دارای ویژگی های بهتری است. از جمله دوربین آن که از 5بر8 مگا پیکسل افزایش یافته است و پردازنده آن نیز سریعتر است.


10. سامسونگ گالکسی اس2 (Samsung Galaxy S2)
مدل سامسونگ گالکسی یک هندست درخشان و مدل بعدی آن گالاکسی اس 2 حتی جذاب تر و تأثیرگذارتر است. به برخی از ویژگی های آن می توان به دوربین 8مگاپیکسلی و دوربین فیلمبرداری فول اچ دی اشاره کرد.


بهترین گوشیهای تلفن همراه در سال 2012 www.taknaz.ir



                                                         پیرترین  دو قلوی جهان

 یرترین دو قلوهای بهم چسبیده جهان

taknaz.ir at site
 
رونی و دونی حالا ۶۰ ساله بوده و بعنوان پیرترین دو قلوهای مرد بهم چسبیده جهان زندگی پر فراز و نشیبی را گذرانده اند اما هرگز از موقعیت خود احساس بدی پیدا نکرده اند و حتی بدلیل مشهور شدن و مورد توجه جهانیان قرار گرفتن، خوشحال نیز هستند.
 
تیم های مستند سازی جلوی خانه آنها در دایتون اوهایو صف کشیده تا بتوانند رازهای زندگی آندو را به تصویر بکشند.

جیم برادر جوانترشان می گوید رونی و دونی چهار دست و چهار پا دارند و از این نظر به یکدیگر کمک کرده تا بر مشکلات زندگی غلبه نمایند. مائورین و وسلی پدر و مادر دوقلوها بارها تقاضای پزشکان را برای جداسازی آنها رد کردند و حاضر به ریسک پذیری نشدند.

پدر انها حتی حاضر نشد در قبال نشان دادن آنها در معرض دید عموم پول دریافت کند اما بعدا با بالا رفتن هزینه های پزشکی با آن موافقت کرد.

اجازه بدهید خدا ما را از هم جدا کند. این جمله ای است که بارها از زبان رونی و دونی و والدین آنها شنیده شده است.
 
 

                                                               گاو تک شاخ

                                                                   &nb

http://upload.tehran98.com/img1/2fozcew6aiza7y2teadg.gif

تعداد بازدید از این مطلب: 334
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4

نویسنده : سینا عزیزی
تاریخ : دو شنبه 2 مرداد 1391
نظرات
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به سایت من خوش آمدید نظر یادت نره از تمامی صفحات دیدن فرمایید و حتما در خبر نامه ما شرکت کنید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید